Zasady płatności oraz odwołań
Życie jest czasem nieprzewidywalne, szczególnie jeśli wychowuje się małe dzieci. Rozumiemy doskonale, że czasem plany mogą albo muszą się zmienić. Dokładamy jednak wielu starań, żeby nasi specjaliści byli dla Was regularnie dostępni, kiedy pojawia się taka potrzeba. Dlatego dbanie o płatności oraz odwoływanie rezerwacji z wyprzedzeniem jest bardzo istotnym zagadnieniem, które pozwala zadbać o komfort i stabilność pracy terapeutów. Poniżej przygotowaliśmy skrócony opis kluczowych zasad opisanych szczegółowo w regulaminie.
Płatności
W przypadku wszystkich spotkań i wizyt pobieramy płatności z góry. Po rezerwacji on-line lub w trakcie rozmowy z naszymi Przewodniczkami, przesyłamy link do płatności elektronicznej.
W przypadku diagnoz wielospecjalistycznych, pobieramy 60% wartości diagnozy przez rozpoczęciem procesu oraz 40% przy wydawaniu opinii lub przyjmujemy całą płatność z góry.
Płatności za przygotowanie pojedyncznych opinii pobieramy przy wydaniu opinii.
Dlaczego stosujemy takie zasady? Przyjmując rezerwację, zobowiązujemy się do zapewnienia dostępności specjalisty i komfortowego miejsca przyjęcia pacjenta. Specjalista przygotowuje się do wizyty, analizuje dokumenty i opracowuje plan terapii. Dzięki otrzymaniu płatności z góry mamy pewność, że Wasza deklaracja przybycia na wizytę jest wiążąca i wszystko przebiegnie bez komplikacji, a praca i czas terapeuty zostaną dobrze wykorzystane.
Jak wyglądają zasady odwołań i płatności wizyt?
Każdą wizytę, konsultację i pojedynczą terapię można odwołać bez żadnych kosztów, jeśli zmiana zostanie zgłoszona na 48 godzin przed planowanym spotkaniem.
Taki czas pozwala poinformować terapeutę o zmianie grafiku i umożliwia zaproponowanie terapii czy diagnozy osobom oczekującym na liście rezerwowej.
Odwołanie w czasie między 48 a 24 godziny przed planowaną wizytą wiąże się z opłatą 50% wartości wizyty.
Odwołanie w terminie krótszym niż 24 godziny, wiąże się z opłatą w wysokości 100% kosztu wizyty.
Dlaczego stosujemy takie zasady? Termin, który dla Was rezerwujemy oznacza, że nie możemy przyjąć w tym czasie innej osoby – gabinet, pomoce diagnostyczne i terapeuta są dostępni i czekają na Wasze dziecko. Przy krótkim terminie odwołania nie uda nam się już znaleźć nikogo, kto będzie mógł skorzystać z tej pomocy.
Jako Fiklon dbamy o Was i Wasze dzieci, ale bardzo ważny jest też dla nas komfort i bezpieczeństwo naszych specjalistów, którzy oferują swoje doświadczenie i czas.
Z góry dziękujemy za przestrzeganie tych zasad i odwoływanie wizyt z odpowiednim wyprzedzeniem.
Zajęcia grupowe
Przełożenie terminu
W przypadku zajęć grupowych nie ma możliwości przełożenia terminu.
Natomiast w przypadku wybranych zajęć (np: TUS) umożliwiamy skorzystanie z dodatkowego terminu.
W przypadku warsztatów i jednorazowych zajęć grupowych nie ma możliwości zmiany terminu czy otrzymania zwrotu opłaty.
Rezygnacja z uczestnictwa w zajęciach
Jeśli z jakiegoś powodu chcecie zrezygnować z udziału w zajęciach, zwracamy wniesioną opłatę, potrącając 30% wartości pakietu oraz wartość zrealizowanych zajęć.
Dlaczego? Miejsca na wszystkich zajęciach są limitowane. Rejestracja oznacza rezerwację terminu i odmówienie udziału innym, zainteresowanym uczestnikom oraz ryzyko, że nie znajdziemy innego uczestnika.
Diagnozy - zmiana terminów
W przypadku procesów diagnostycznych, które wymagają kilku spotkań i przygotowania zespołu, stosujemy poniższe zasady.
Przełożenie terminu
W procesie diagnozy, opiekunowie mają możliwość przełożenia bezpłatnie 1 spotkania (o ile zostanie to zgłoszone na 48 h przed spotkaniem).
Przy kolejnej zmianie terminu, obowiązuje dopłata 170 zł lub 450 zł (jeśli była to wizyta lekarska) lub 600 zł w przypadku spotkania zespołowego.
Rezygnacja z prowadzenia diagnozy
W przypadku rezygnacji z przeprowadzenia diagnozy, zwracamy wpłaconą kwotę, potrącając opłatę w wysokości:
- 10% wartości cennikowej całej diagnozy (jeśli zgłoszenie na 48 h przed pierwszym spotkaniem)
- 20% wartości cennikowej całej diagnozy (jeśli rezygnacja między 48 a 24 h przed pierwszym spotkaniem)
- 30% wartości cennikowej całej diagnozy (jeśli rezygnacja po pierwszym spotkaniu – w przypadku diagnoz wielospecjalistycznych)
- 50% wartości cennikowej całej diagnozy (jeśli rezygnacja po pierwszym spotkaniu w przypadku diagnoz prostych oraz po 2 spotkaniu w przypadku diagnoz wielospecjalistycznych).
W przypadku późniejszej rezygnacji, nie ma możliwości otrzymania zwrotu wniesionej opłaty.
Które diagnozy są wielospecjalistyczne? To procesy, w które są zaangażowani wspólnie różni diagności – psychologowie, neurologopedzi, psychiatrzy, neurolodzy. Na przykład diagnoza spektrum autyzmu, diagnoza ADHD, diagnoza afazji czy mutyzmu wybiórczego.
Dlaczego stosujemy takie zasady? Przyjmując rezerwację i rozpoczynając diagnozę, planujemy cały proces, rezerwujemy dla Was terminy oraz przygotowujemy się na spotkania, analizując dokumentację i przygotowując narzędzia diagnostyczne. Wszystkie te działania wymagają czasu i namysłu zespołu oraz blokady terminów, z których nie mogą skorzystać inne dzieci.
Jak odwoływać lub przełożyć wizyty i konsultacje?
Wizytę można odwołać albo telefonicznie, pod numerem +48 502 201 208 albo w postaci SMS lub przesyłając na nasz adres kontakt@fiklon.pl wiadomość e-mail.
W treści wiadomości prosimy o podanie daty i godziny odwoływanej wizyty.
Jeśli wizyta ma zostać przełożona, prosimy o informację dotyczącą preferencji terminów.
Dziękujemy
Z góry dziękujemy za zrozumienie. Doceniamy trzymanie się zasad dobrej współpracy.
Mamy nadzieję, że będzie ona owocowała dobrym wsparciem dla Waszych dzieci.
Umów się na konsultację
Zadzwoń:
+48 502 201 208
8.00 – 20.00
(od poniedziałku do piątku)
Wielicka 20, Kraków