Widget przeznaczony do wyświetlania podstawowych informacji o Osobie. Aby edytować te informacje przejdź do podstawowej edycji.
Magdalena StoryPsycholożka
Psycholożka - diagnostka, terapeutka EEG - Biofeedback, terapeutka poznawczo-behawioralna w trakcie szkolenia
Doświadczenie
2024 – obecnie – Fiklon – centrum diagnozy i terapii małego dziecka, Kraków
- psycholog dziecięcy, diagnosta
2023 – obecnie Specjalistyczna Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna Powiatu Krakowskiego
- diagnoza psychologiczna (w tym: przyczyn niepowodzeń edukacyjnych, specyficznych trudności w nauce, dojrzałości szkolnej, trudności emocjonalno-społecznych, ADHD)
- konsultacje dla rodziców i nauczycieli
2009 – obecnie Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna nr 3 w Krakowie
- udzielanie pomocy psychologicznej dzieciom i ich rodzicom
- diagnoza psychologiczna
- sporządzanie opinii psychologicznych
- zajęcia terapeutyczne dla dzieci w nurcie poznawczo-behawioralnym
- współpraca ze szkołami i przedszkolami
- konsultacje dla rodziców
- prowadzenie grup terapeutycznych dla dzieci lękowych
2018 – 2019 – Publiczne Przedszkole „A dlaczego” w Krakowie
- konsultacje psychologiczne dla rodziców i nauczycieli
- terapia ręki
2010 – Specjalistyczna Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna Powiatu Krakowskiego
- diagnoza psychologiczna uczniów
2010 – Zespół Szkół Specjalnych nr 10 w Krakowie
- diagnoza uczniów na potrzeby Zespołu Orzekającego
- konsultacje dla rodziców
- zajęcia warsztatowe dla uczniów
- zajęcia indywidualne dla uczniów
- pomoc w rozwiązywaniu pojawiających się problemów
2009 – Zespół Szkół im. S. Wyspiańskiego w Waganowicach
- diagnoza psychologiczna uczniów
- prowadzenie zajęć warsztatowych
- konsultacje dla rodziców i nauczycieli
Edukacja
Psychologia - Studia jednolite, magisterskie, Uniwersytet Jagielloński, Wydział Filozoficzny, Kraków 2007
Czteroletnie Szkolenie w Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej, Centrum CBT Szkoła Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej w Warszawie 2011
Certyfikaty i szkolenia
Posiadam nastepujące certyfikaty i ukończone kursy:
- EEG – BIOFEEDBACK I stopnia Centrum Rehabilitacji Poznawczej i Neuroterapii BioMed (2010), Certyfikat nr 141/2010
- EEG – BIOFEEDBACK II stopnia Centrum Rehabilitacji Poznawczej i Neuroterapii BioMed (2011) Certyfikat nr 263/2011
- Terapia dzieci z zaburzeniami lękowymi, Polski Instytut Psychoterapii Integratywnej (2011)
- Specjalistyczne szkolenie kwalifikacyjne z zakresu stosowania: Baterii metod diagnozy rozwoju psychomotorycznego dzieci 5/6-letnich, Baterii-8 oraz Baterii 10/12 w praktyce diagnostycznej, Baterii-GIM w praktyce diagnostycznej Pracownia testów Psychologicznych i Pedagogicznych w Gdańsku
- 16 Annual Meeting of the Biofeedback Federation of Europe Rzeszów (2012)
- Centralne Zaburzenia Przetwarzania Słuchowego (CAPD) jedną z przyczyn trudności w uczeniu się, Centrum Wspomagania Rozwoju osobowości w Warszawie, (2013)
- Terapia ręki – Grafomotoryka oraz terapia zaburzeń grafomotorycznych dzieci w wieku szkolnym, Centrum Wspomagania Rozwoju osobowości w Warszawie, (2013)
- Ortoptyka – podstawy rehabilitacji i diagnozy, Centrum Wspomagania Rozwoju osobowości w Warszawie,(2013)
- Nowoczesne opiniowanie psychologiczno-pedagogiczne, Specjalistyczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna „Tęcza” w Gdańsku, (2013)
- Feuerstein Instrumental Enrichment, Level 1, Specjalistyczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna „Tęcza” w Gdańsku, (2013)
- Akademia Neurofeedback – Biofeedback w praktyce, Multimodalna terapia i superwizja, Centrum Rehabilitacji Poznawczej i Neuroterapii we Wrocławiu, (2013)
- EEG dla neuroterapeutów, Centrum Rehabilitacji Poznawczej i Neuroterapii we Wrocławiu, (2017)
- Kurs I stopnia w zakresie teorii i terapii Integracji Sensorycznej wg.J. Ayres „Neurofizjologiczne Podstawy procesów integracji sensorycznej” , SINET, Warszawa, (2018)
- Uprawnienia diagnostyczne – Skala Inteligencji Stanford-Binet 5 (2019)
- HEG –Biofeedback w terapii ADHD, ADD, Centrum Rehabilitacji Poznawczej i Neuroterapii BioMed (2020)
- Rozwój dzieci z ADHD w terapii Biofeedback, Centrum Rehabilitacji Poznawczej i Neuroterapii BioMed (2020)
- Interwencje poznawczo-behawioralne w pracy z dzieckiem/nastolatkiem z ADHD, (2022)
- Kreatywne interwencje poznawczo-behawioralne w terapii zaburzeń lękowych u dzieci i młodzieży, szkolenie (2023)
- Terapia mutyzmu selektywnego w podejściu poznawczo-behawioralnym, (2023)