Reklamacje
Staramy się działać według najwyższych standardów merytorycznych, etycznych i organizacyjnych, ale zdajemy sobie sprawę, że niektóre sytuacje mogą wywoływać stres czy niezadowolenie. Czasem możemy też popełnić błąd. Jesteśmy otwarci na różne głosy i wierzymy, że w każdej sytuacji da się znaleźć rozwiązanie, rozmawiając i słuchając się.
Porozmawiajmy
Jeśli pojawiła się sytuacja, która budzi Wasze zastrzeżenia lub nie zgadzacie się z zastosowanymi procedurami, sposobem rozliczeń, zasadami prowadzenia zajęć, czy stosowaniem regulaminów, bardzo prosimy o kontakt.
Postaramy się znaleźć koncyliacyjne rozwiązanie.
Jak możecie się z nami skontaktować?
Tak, jak w innych obszarach działania, jesteśmy elastyczni i stawiamy na praktyczne podejście.
Reklamacje i zgłoszenia możecie przekazywać nam na kilka sposobów.
Kontakt osobisty
Bardzo docenimy rozmowę i podzielenie się informacją zwrotną. Prosimy o kontakt w rejestracji – spotka się z Wami Hubert Turaj lub Marcin Kręcioch (założyciele i prowadzący Fiklona).
Prosimy o wiadomość na adres: hubert.turaj@fiklon.pl – odpowiemy szybko.
Jak wygląda procedura?
Zajmiemy się każdą sprawą i odpowiemy na każde zgłoszenie w terminie – maksymalnie – 5 dni roboczych.
Mamy nadzieję, że z każdej sytuacji znajdziemy satysfakcjonujące Was rozwiązanie.