Reklamacje

Staramy się działać według najwyższych standardów merytorycznych, etycznych i organizacyjnych, ale zdajemy sobie sprawę, że niektóre sytuacje mogą wywoływać stres czy niezadowolenie. Czasem możemy też popełnić błąd. Jesteśmy otwarci na różne głosy i wierzymy, że w każdej sytuacji da się znaleźć rozwiązanie, rozmawiając i słuchając się. 

Porozmawiajmy

Jeśli pojawiła się sytuacja, która budzi Wasze zastrzeżenia lub nie zgadzacie się z zastosowanymi procedurami, sposobem rozliczeń, zasadami prowadzenia zajęć, czy stosowaniem regulaminów, bardzo prosimy o kontakt. 

 

Postaramy się znaleźć koncyliacyjne rozwiązanie. 

Jak możecie się z nami skontaktować?

Tak, jak w innych obszarach działania, jesteśmy elastyczni i stawiamy na praktyczne podejście.

 

Reklamacje i zgłoszenia możecie przekazywać nam na kilka sposobów.

 

Kontakt osobisty

Bardzo docenimy rozmowę i podzielenie się informacją zwrotną. Prosimy o kontakt w rejestracji – spotka się z Wami Hubert Turaj lub Marcin Kręcioch (założyciele i prowadzący Fiklona).

 

E-mail

Prosimy o wiadomość na adres: hubert.turaj@fiklon.pl – odpowiemy szybko. 

 

Jak wygląda procedura?

Zajmiemy się każdą sprawą i odpowiemy na każde zgłoszenie w terminie – maksymalnie – 5 dni roboczych. 

 

Mamy nadzieję, że z każdej sytuacji znajdziemy satysfakcjonujące Was rozwiązanie.