Rodzice - rodzicom. Warsztat o AAC

Spotkanie warsztatowe dla rodziców dzieci korzystających lub zaczynających korzystać i rozważających wprowadzanie narzędzi AAC

Tematyka - o czym będziemy rozmawiać?

W trakcie spotkania poruszymy bardzo konkretne i praktyczne aspekty AAC:

  • Co daje dziecku i rodzinie wdrożenie komunikacji alternatywnej i wspomagającej;
  • Mity i fakty na temat AAC;
  • Jak stosować AAC codziennie;
  • Co powinien zawierać indywidualny system do komunikacji;
  • Jak dobierać słowa do indywidualnego systemu do komunikacji;
  • Jak budować motywację do komunikacji;
  • Jakim być partnerem komunikacyjnym;
  • Czym jest wizualne wsparcie rozumienia i jego zalety w codziennych wyzwaniach.

Zapraszamy do udziału!

 

 

Zapisz się na warsztat –> 

Dla kogo?

Warsztat skierowana jest do rodziców dzieci w każdym wieku, które:

  • korzystają lub zaczynają korzystać z komunikacji alternatywnej i wspomagającej;
  • mają swój indywidualny system do komunikacji, ale rzadko lub wcale się nim nie posługują;
  • mają problemy w zakresie rozwoju mowy i rozumienia.

Opis i program

Warsztat rozpocznie się krótką prezentacją pokazującą praktyczne sposoby wykorzystania AAC oraz efekty korzystania z MÓWika. 

 

Następnie omawiać będziemy różne aspekty wprowadzania AAC, rozszerzania słownika, modelowania i wspierania dziecka w codziennych sytuacjach. 

 

Data i miejsce

Data

Sobota, 26.04.2025

10.00 – 13.00

 

Miejsce

Wielicka 20

Uczestnicy

Do 15 uczestników

(decyduje kolejność zgłoszeń)

 

Zgłoś udział –> 

Poznaj prowadzącą

Małgorzata Kręcioch

 

Doświadczona terapeutka i mama użytkowniczki MÓWika.

 

Oligofrenopedagożka, terapeutka pedagogiczna, specjalistka AAC, terapeutka SI.

 

 

 

 

portret Małgorzata Krecioch pedagog

Umów się na konsultację

[email protected]

 

Odpowiadamy szybko

 

 

Zadzwoń:

 

+48 502 201 208

 

8.00 – 20.00

 

(od poniedziałku do piątku)

 

Wielicka 20, Kraków

 

 

chłopiec wyciagający dłoń

Dołącz do grupy

Skorzystaj z okazji do poznania praktycznej perspektywy na AAC oraz możliwości poznania rodziców, których dzieci korzystają już z różnych metod wspierających komunikację.